poniedziałek, 18 stycznia 2016

Na poprawę humoru- nowe buty ?

Dzisiejszy dzień, był jednym z najgorszych. Zaliczenia, egzaminy - SESJA. Ale nie ja pierwsza i nie ostatnia.  Zastanawiałam się dzisiaj, czego brakuje mi w mojej szafie, doszłam do jednego, standardowego wniosku - BUTÓW! Każdy wie, że kilka par więcej, to nie grzech. W przypadku kobiet, to bardzo zrozumiałe. Chociaż znam wielu mężczyzn, którzy tak jak i kobiety buty kochają.
Zaczęłam się zastanawiać jakie kupić. Sportowe, trapery, trampki, do biegania, jeszcze coś zimowego, czy może już atakować na jakieś ładne sandałki. Przeglądając kilka stron internetowych, między innymi Zalando.pl znalazłam, piękne, czarne, sportowe buty firmy NIKE.
Zakochałam się, niebawem je zamawiam ! Co skłoniło mnie do zakupu? Cena - 259.99 zł no i dostępność mojego rozmiaru 35.5 ;)

Podziwiajcie !







Już niedługo !

3 komentarze:

  1. Są świetne! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy rozmiarze połówkowym ciężko musi być chyba znaleźć buty ;/ Ja Ciebie rozumiem, bo może nie na długość ale na szerokość moje stopy są mniej typowe i ciężko mi znaleźć dobre, wygodne buty :P

    OdpowiedzUsuń